Vägen till ditt körkort.
Steg 1.Skaffa ett körkortstillstånd:

Ring oss på 070-0582430 så hjälper vi dig med ansökningarna.
Steg 2.Läs teori och övningskör parallellt.
Med körkortstillståndet så får du övningsköra från det att du fyllt 16 år.
För privat övningskörning måste både du som elev och din handledare genomgåen godkänd handledarutbildning.
Steg 3.Gå riskutbildningen :
Riskutbildning del 1 och 2 är obligatorisk för alla som ska ta körkort.
Del 1. Handlar om alkohol, andra droger, trötthet och riskfyllda beteenden.

Del 2 halka. Handlar om hastighet, säkerhet och körning under särskilda förhållanden. Som vi gärna hjälper till med.

Steg 4. Boka prov :När du bokar kunskapsprovet så måste provet var godkänt innan du får genomföra körprovet. Om du utbildar dig på trafikskolan då hjälper vi dig boka prov.
KÖRKORTET ÄR DITT !
Vid godkänt kunskapsprov och körprov då har du körkortet i handen inom 5 dagar.

Ett godkänt kunskapsprov är giltigt i 4 månader,om körprovet inte är godkänt inom 4 månader så
kommer kunskapsprovet att förfalla, efter det så blir det nya avgifter och nya prov bokas.

Personlig utbildningsplan. Kom in till oss så hjälper vi dig att planera och boka upp hela körkortsutbildningen.